poniedziałek, 14 maja 2018

Rowerem na Mundial króciutki wstęp


Rowerem na  Mundial króciutki wstęp

 Plan jest taki żeby dotrzeć na rowerze najpierw do Kijowa a później do Moskwy ( ok .2200 tys km z mojego domu ) a dalej na następne spotkania skorzystać z kolei gdyż odległości miedzy miastami są ogromne a czasu miedzy jednym spotkaniem a drugim za mało aby je pokonać .
Wiem że dla niektórych to trochę szalony plan ale nie będzie to moja pierwsza wyprawa . od Paru lat co roku wakacje spędzam na rowerze , ostatnio łącząc obie pasje podróże i futbol . Kibicując Realowi Madryt  udało się „zdobyć” z pomocą kolegów  bilety na finał ligi mistrzów w Mediolanie i Cardiff .  
W tym roku także koledzy Z Monachijskiego Fanklubu spisali się na Medal Wielkie dzięki Ruben.!!!
Jak zwykle Koledzy szybko zadziałali nie to co Fifa, która jeszcze nie zdążyła biletów na mecze ( (albo za szybko wyjeżdżam  )wysłać wiec jadę bez i będę musiał je jakoś do Moskwy dostarczyć ,ale to się nie martwię damy radę 
Oprócz Obejrzenia spotkań   Chciałbym poznać także proste życie Rosjan  , czytając  relacje i książki  innych podróżników jestem przekonany że  to kraj naprawdę fascynujący  ludzie mieszkający w nim są nad wyraz gościnni.  Na trasie wyprawy znajdzie się także praw podobnie Katyń , Czasu będzie całkiem sporo bo FAN ID zastępujący Rosyjską wizę upoważnia mnie do Wjazdu Do Rosji dopiero 10 dni przed Mundialem , także spokojnie Po finale w Kijowie będzie można odpocząć mam nadzieję oczywiście po zwycięstwie.
Za każdym razie na trasie nawet na zachodzie doświadczyłem ogromnego wsparcia i pomocy , jestem przekonany że tym razem będzie tak samo, ale chciałbym także dać coś od siebie  Podczas tej wyprawy zamierzam także zbierać pieniądze dla fundacji Kawałek-Nieba ,gdyż tylko jestem przekonany e wtedy nabiera ona głębokiego sensu, a pokonywanie kolejnych kilometrów przyjdzie na pewno łatwiej
Dlatego jeśli to możliwe poinformujcie o mojej wyprawie znajomych i nieznajomych też gotowych pomoc bliźniemu 

Kibujcie Dopingujcie , Komentujcie , Lajkujcie i módlcie się za mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz